Kdo vlastně jsem?

Popsat sama sebe je dost těžký, ale každý by přece sám sebe měl znát nejlíp! Takže začnu asi tím, proč si říkám Verr. Celé mé jméno je Veronika, ale přijde mi to dost dlouhý a celkově moc tvrdý jméno, kamarádi na mě často volali Veru a nějak se z toho stalo Verr. Nic moc dramatickýho v tom nehledejte. No, co o sobě říct... Jsem asi takhle velká! Nebo spíš takhle malá! Víte ne? Je fakt, že vejšku jsem moc nepobrala, ale nevadí. Jsem klasická blondýna, prostě jakmile jste v mojí přítomnosti o zábavu máte určitě postaráno! Jeden z důvodů, proč mi kámoši říkají blondýno. Řekla bych o sobě, že jsem sympatická, ale můj první dojem většinou nebývá nic moc, ale každopádně poznej mě do hloubky a zjistíš, že jsem optimistická holka, která má radost ze života. Dál bych ráda zmínila, že má doma pejska. Jmenuje se Yoda a je to klasickej kříženec z útulku. Je fakt trhlej, jak se říká jaký pán takový pes, tak něco na tom bude. Má mě fakt v genech.

A co moje slabá stránka? Moji slabou stránkou je jídlo.. Celkově za jídlo bych zabíjela! Například, když ráno vstávám a nechce se mi, vzpomenu si, že mě čeká snídaně a hned se mi chce z postele ven! Takhle moje slabina dost souvisí i s mou slabou vůlí - většinou si něco řeknu a pak to moc nedodržím (viz. třeba nejedení sladkýho!) ale pracuju na tom! Ne kecám miluju sladký.. MILUJU jídlo!

Další moje favourite věc je cestování. Ráda objevuju nový místa nejradši mám takový ty, o kterých málo lidí ví, a nebo takový ty místa, který jsou hodně insta friendly. Znáte to, dnešní svět je fakt zvrácenej. Za necelé dva měsíce mě čeká cesta za oceán. Takže tenhle blog bude především o cestování a bude sloužit spíše jako takový cestovní deníček, budu se snažit dávat příspěvky, tak jak je vidím svýma očima. Máte se určitě na co těšit! 

Komentáře